"Приватбанк" розморозив кошти юридичних осіб і продовжив роботу до 22:00

19:29, 20.12.2016
"Приватбанк" розморозив кошти юридичних осіб і продовжив роботу до 22:00

Після обіду "Приватбанк" розморозив гроші на рахунках юридичних осіб і продовжив операційну роботу до 22:00.

Про це повідомив один із корпоративних клієнтів банку Олексій Давиденко, який вдень критикував на Фейсбуку щойно націоналізовану фінустанову за заморожені гроші на його рахунку без пояснення причин.

Відновлення платежів також підтвердили кілька приватних підприємців, які раніше писали про відсутність доступу до своїх грошей.

"Усі платежі були проведені. Незалежно від того, чому це насправді сталося: через масове громадського невдоволення клієнтів або якихось інших технічних питань операційної діяльності Банку - це дуже хороший сигнал", - прокоментував Давиденко.

Як корпоративний клієнт банку він позитивно оцінив реакцію менеджменту на ранковий колапс.

"Щоб підтримати банк і його нове керівництво, дав команду відновити прийом грошей на карткові термінали, платежі Liqpay і інші безготівкові приходи на рахунок", - стверджує він.

Нагадаємо, що Президент Петро Порошенко, міністр фінансів Олександр Данилюк та голова Нацбанку Валерія Гонтарева напередодні запевняли, що 20 млн. клієнтів «Приватбанку» не матимуть проблем із доступом до своїх коштів, а зарплати, пенсії, стипендії, які проходять через цей банк, будуть надходити справно.

 

Пізно ввечері 18 грудня Кабінет міністрів та Рада нацбезпеки та оборони України підтримали націоналізацію «Приватбанку».

 

Після цього у банку повідомили, що на день заморозять кошти корпоративних клієнтів, але не змогли відновити роботу юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зранку 20 грудня, за що їх масово критикували у соцмережах.