«Укргазивидобування» заплатило за спонсорську рекламу на каналі Ахметова 2 млн гривень (документ)

10:48, 02.10.2017
«Укргазивидобування» заплатило за спонсорську рекламу на каналі Ахметова 2 млн гривень (документ)

Для чого державні компанії спонсорство передачі на приватному телеканалі? (із соцмереж)

Дочірня компанія "Нафтогазу" - ПАТ "Укргазвидобування" - заплатило понад 2 мільйони гривень за те, щоб для компанії виготовили соціальну рекламу та "прокрутили" її під час передачі, яку на телеканалі Ріната Ахметова веде жружина Президента Марина Порошенко.

Компанія виступила спонсором передачі "Ранок з Україною" якраз із того часу, як в ефір почала виходити ранкова руханка з Мариною Порошенко.

Про це пише видання "Схеми" із посиланням на дані реєстру державних закупівель.

При цьому видання відзначає, що реклама "Укргазвидобування" почала виходити лише тоді, коли на каналі "Україна" почала вести ранкову руханку Марина Порошенко.

Гроші пішли не лише на телевізійну рекламу, але і розміщення матеріаліу у газеті "Сегодня".

На розміщення у газеті було виділено лише 48 тис грн. Решту 2,08 млн грн. мали витратити саме на телерекламу, яку мали розміщувати як спонсорську в рамках програми «Ранок з Україною» з 15 травня по кінець липня, а решту прокрутити в ефірі «України» в червні-серпні.

Відповідно до документів, "Укргазвидобування" проспонсорував телеканад "Україна", який належить Рінату Ахметову.

У "Схемах" також відзначають, що компанія "Медіапартнерство", яка виграла тендер на розміщення реклами, до цього ніколи не перемагала в тендерах.