В Україні зріс на 6% попит на нові легкові авто

18:58, 02.05.2018
В Україні зріс на 6% попит на нові легкові авто

Лідируючу позицію на українському авторинку традиційно займає Toyota.

Українці придбали 6,8 тис. нових легкових автомобілів у квітні 2018 року, що на 6% більше, ніж у квітні торік. А з початку року свої перші номери отримали 26,1 тис. легкових автомобілів, що на 12% більше, ніж роком раніше.

 

Про це повідомляє асоціація "Укравтопром" в середу.

 

Так, у квітні український автопарк поповнили 6,8 тис. нових легкових автомобілів. У порівнянні з попереднім роком, квітневий ринок зріс на 6%, повідомляє асоціація «Укравтопром».

 

Лідируючу позицію на ринку традиційно займає Toyota. У квітні українці придбали 852 автомобілі цієї японської марки. В результаті, від свого показника річної давності Toyota відстала на 5 відсотків.

 

Друге місце дісталося Renault. Свою перевагу автомобілям цієї французької марки віддали 676 осіб, що на 12% менше, ніж у квітні 2017 року.

 

Volkswagen з 70-відсотковим зростанням зайняв третю позицію у рейтингу минулого місяця. Автомобілі цієї марки у квітні вибрали 611 автомобілістів.

 

На четвертому місці – Hyundai, в активі якої 441 реєстрація (+26%).

 

Замикає п’ятірку лідерів ринку нових легкових автомобілів Nissan, попит на автомобілі цієї марки в Україні зріс на 54% і становив 409 шт.

 

Також у квітні до ТОП-10 місяця увійшли: Audi – 404 шт. (+64%); Skoda – 385 шт. (+7%); KIA – 298 шт. (-36%); Mazda – 296 шт. (+44%); Ravon – 251 шт. (+70%).

 

Бестселером місяця став автомобіль Renault Duster, свій вибір на якому зупинили 308 покупців.

 

Всього з початку року свої перші реєстраційні номери отримали 26,1 тис. легкових автомобілів, що на 12% більше, ніж роком раніше.