Укрзалізниця зупинила онлайн-бронювання залізничних квитків

18:18, 01.12.2016

Публічна акціонерна компанія «Укрзалізниця» призупинила онлайн-бронювання залізничних квитків через дії спекулянтів з 1 грудня 2016 року. Ця послуга відтепер недоступна онлайн, залишається лише опція покупки.

 

Про це повідомляє прес-служба компанії у четвер.

 

Залізничні квитки через мережу інтернет тепер можна лише придбати, але не зарезервувати. Мовляв, спекулянти спочатку бронюють, а потім незаконно перепродають

проїзні документи.

 

«Укрзалізниця» звертає увагу пасажирів, що з 1 грудня 2016 року і на період новорічних свят в якості експерименту буде припинено надання послуги резервування місць в поїздах через інтернет. Квитки через інтернет тепер можна тільки придбати, а не зарезервувати. У компанії пішли на цей крок в рамках антикорупційних заходів», - йдеться в повідомленні.

 

У компанії додають, що таке рішення було прийнято керівництвом «Укрзалізниці» у відповідь на численні скарги пасажирів, адже в період пікових перевезень, зокрема, у період зимових свят, було фактично неможливо придбати квитки.

 

Нагадаємо, що до 1 грудня квитки можна було зарезервувати через інтернет на 24 години, вартість цієї послуги складала 17 гривень.

 

Нині ж, «Укрзалізниця» рекомендує пасажирам купувати квитки виключно в касі або через офіційний онлайн-сервіс компанії з продажу залізничних квитків:  booking.uz.gov.ua або у агентів, підключених до автоматизованої системи продажу проїзних документів.

 

Нещодавно "Укрзалізниця" повідомила про бажання підвищити вартість квитків на третину.

 

Влітку глава правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун назвав своєю головною метою подолання корупції протягом півроку.