Олег Ляшко та партія Яценюка лідирують у рейтинг «джинси»

18:03, 27.03.2017
Олег Ляшко та партія Яценюка лідирують у рейтинг «джинси»

Інфоргафіка від ІМІ за "джинсу" у ЗМІ в лютому 2017 року (ІМІ)

Олег Ляшко, партія Арсенія Яценюка та Олександра Турчинова Народний фронт", а також "Опозиційний блок" та Віталій Кличко у купі з КМДА  - найбільші замовники проплачених статей в українських ЗМІ.

Такими є результати дослідження Інституту масової інформації (ІМІ), який провели 6 - 12 лютого 2017 року серед десяти популярних онлайн-видань, повідомляє прес-служба Інституту.

"Найбільше замовних матеріалів було на користь Олега Ляшка та “Народного фронту” (по 12%), “Опозиційного блоку” (11%), Віталія Кличка та КМДА (11%) та партії “Батьківщина” і Юлії Тимошенко (10%). Крім того, джинсували також партії “Відродження” (6%), “УКРОП”, “Аграрна партія” (по 4%), “Блок Петра Порошенка” (3%) та Віктор Медведчук (2%)", - йдеться у повідомленні.

Найбільше матеріалів з ознаками замовної реклами серед популярних онлайн-видань публікують УНІАН та "Обозреватель" — по 23 таких публікації за тиждень, серед газет — "Сегодня" і"Факты и комментарии" — по три і дві публікації.

Досліджували онлайн-видання УНІАН, “Обозреватель”, “Цензор.нет”, 112.ua, “Страна.ua”, LB.ua, “Корреспондент.net”, “Українська правда”, “Ліга.net”, Укрінформ та шість друкованих видань (“Факты и комментарии”, “Сегодня”, “Вести”, “Дзеркало тижня”, “КП в Украине”, “Новое время”).

Наприклад, Ляшко піарився на тому, що збирається “допомогти Маріуполю”, ініціював обговорення з Володимиром Гройсманом щодо меморандуму з МВФ тощо. “Народний фронт” публікував свої заяви та вислови своїх нардепів на різні теми, як-от вчинок Гончаренка з Берлінською стіною, заклик парламенту “бути готовим до сценаріїв, які несуть загрозу національній безпеці” тощо.

“Опозиційний блок” піарив свої законодавчі ініціативи та зміни в програму партії, як-от ініціатива щодо розмежування повноважень регіонів з Києвом, легалізація видобутку бурштину та іншому.

В онлайн-виданнях співвідношення політичної і комерційної джинси склало 80 на 20%, у друкованих — 72 на 28%.

За тиждень моніторингу не було виявлено матеріалів з ознаками замовлення у стрічках новин “Української правди”, “Ліга.net” та Укрінформу, а також у виданнях “КП в Украине” та “Новое время”.

Моніторинг проводили експерти ІМІ за підтримки програми У-Медіа Інтерньюз Нетворк.