У доказах Москви щодо загибелі MH17 знайшли ознаки фальсифікацій

09:29, 19.09.2018
У доказах Москви щодо загибелі MH17 знайшли ознаки фальсифікацій

Нетипове написання цифри "2" у верхньому правому кутку документа. Порівняйте з типовим - в стовпчиках таблиці

У представлених Міноборони Росії документах, які нібито вказують на походження ракети комплексу "Бук", якою було збито МН-17, виявлено ознаки підробки.
 
Про це пише російська "Новая газета".
 
У своїх висновках російські військові використовували дані розслідування JIT і, зокрема, серійний номер двигуна ракети - 8869032, який разом із залишками корпусу голландці пред'явили в травні 2018 року на своїй презентації під Утрехтом.
 
Тоді JIT змогла встановити, що двигун з таким номером був виготовлений на збройовому заводі в підмосковному Долгопрудному.
 
Представники Міноборони Росії на спеціальному брифінгу представили, як вони стверджують, документи архіву Долгопрудненського заводу: "зведену відомість на виріб", "відновлений оригінал формуляру на двигун" і "журнал прийнятої продукції".
 
Номер двигуна 8869032, опублікований голландцями, міститься у перших двох документах. Наприклад, у "відновленому оригіналі формуляра" поруч з номером 8869032 присутні цифри 8868720, що значаться як серійний номер вже зібраного виробу.
 
Представлена голландцями частина двигуна ракети, яка збила "Боїнг", з серійним номером 9032. Фото: Павло Канигін / "Нова газета"
 
В обох "документах" вказана дата виробництва ракети: 24 грудня 1986 року.
 
Представник міноборони РФ стверджує, що знаючи ці номери, можна встановити, в яку військову частину вона була призначена.
 
У рукописному журналі навпроти "унікального номера ракети" 8720 вказано і місце відправлення - в/ч 20152 (військова частина в Тернопільській області на заході України)
 
Треба зауважити, що міноборони Росії ніяк не пояснює, чому замість оригінального "формуляра на двигун", публіці пред'явили "відновлений оригінал формуляра на двигун".
 
Однак, як випливає з ГОСТУ СРСР 19.601-78, прийнятого 1 січня 1980 року, відновлений оригінал може бути виготовлений після складання акту про списання оригіналу, який став непридатним або був втрачений.
 
Нестиковки в датах на документах Міноборони Росії
 
У папері, згідно з правилами відновлення оригіналів, визначеними стандартом, стоять позначки особи, відповідальної за заповнення. У документі як мінімум на чотирьох аркушах є прізвище і підпис співробітниці Дмитрієвої, а також дата заповнення: 14 cічня 1986 року.
 
"Дата виготовлення зібраного виробу" - 24 грудня 1986 року - значиться в цьому ж формулярі.
 
Виходить, відповідальна Дмитрієва виготовила копію документа на готовий виріб майже за рік до його виробництва.
 
"Цей факт породжує питання: хто і коли міг втрутитися в створений Дмитрієвою документ, який, ймовірно, не мав відношення до ракети, випущеної по "Боїнгу"?", - пише газета.
 
У цьому контексті звертає на себе увагу і почерк заповнювача другого документа - "зведеної відомості на виріб". Очевидно, її заповнює одна людина: автор в особливій стилістиці виписує цифру 2, кожен раз виводячи петлю нагорі і внизу.
 
При цьому в заголовку відомості, де єдиний раз вказано серійний номер ракети - 8868720, цифра 2 виписана інакше. Також помітно, що при написанні останніх двох цифр використовувалися світліші чорнила.
 
Нагадаємо, 17 вересня в Мінборони Росії офіційно заявили, що ракета, якою був збитий "Боїнг" Malaysia Airlines на Донбасі, належала військовій частині в Україні. Це повністю протиречить висновкам міжнародної групи розслідувачів, яка визначила, що "Бук", з якого збили літак малазійських авіаліній, належав 53-й бригаді із Курська. Вони надали докази того, як російська установка опинилася на території України, що доводить постачання зброї із Росії терористам на Донбасі.
 
А незалежні розслідувачі "Белінгкет" встановили всіх причетних до транспортування "Бука" із Росії на територію України. Всі вони - громадяни Росії. Водночас імена тих, хто відповідальний за дозвіл відправки зброї наразі не повідомляється, але наголошується, що "Бук" не міг потрапити до України без дозволу керівництва збройних сил Росії.
 
ремль відкидає всі звинувачення та вимагає, щоб представників Росії включили до міжнародної групи розслідувачів. До цього у Росії висували фантастичні версії трагедії з МН17, які повсякчас суперечили одна одній. Водночас правоохоронці з України майже відразу після аварії заявили, що провина за катастрофу лежить на Росії, що було доведено під час розслідування.
 
Нідерланди та Австралія офіційно звинуватили Росію та поклали на неї всю відповідальність за трагедію.

Катастрофа малазійського Боїнга МН17 сталася 17 липня 2014 року. Тоді загинули 298 осіб, більшість - громадяни Нідерландів.