Китайський ресторатор прогорів через свою віру в людей

02.11.2016
Перефразовуючи Льва Толстого, можна сказати, що всі совісні люди совісні по-своєму, а от усі любителі шари схожі одне на одного як дві краплі води.
 
У цьому вкотре переконався китайський ресторатор Ліу Сяоджун, який вирішив прорекламувати свій новий заклад, оголосивши, що протягом тижня всі ціни на його страви будуть встановлені за принципом «заплати, скільки зможеш».
 
Чи варто казати, що протягом тижня ресторан Ліу Сяо­джуна не мав відбою від вдячних клієнтів, які всіляко розхвалювали і його страви, і рівень обслуговування.
 
Втім коли доходило до розрахунків, більшість оплачувала ледве 10% реальної вартості страв, а дехто взагалі залишав найдрібніші монети.
 
В результаті за тиждень Ліу «влетів» у 15 тисяч доларів. 
 
Коли ж рекламна акція закінчилася і ресторан спробував встановити реальні ціни на страви, «вдячні відвідувачі» просто почали оминати заклад, і його довелося закрити.
 
А Ліу Сяо­джун тепер сидить і чухає потилицю, намагаючись зрозуміти, в чому його прорахунок. А відповідь на це запитання проста: більшість того, що дістається безкоштовно, практично не цінується. Та й люди різні бувають.