Укрзалізниця запускає нічний експрес на Івано-Франківськ із незвичайними вагонами

17.01.2017
Польський рок-музикант і теперішній очільник Укрзалізниці Войцех Балчун останнім часом отримує шквал критики на свою адресу.

То міністр інфраструктури Володимир Омелян обіцяє викликати поляка «на килим», то журналісти, аналізуючи рік роботи Балчуна, зазначають, що у відомстві нічого не зроблено.

За словами міністра інфраструктури Володимира Омеляна,  міністерство звертає увагу керівництва Укрзалізниці на сигнали щодо негативної реакції громадян на роботу залізниці.

Інколи, за його словами, «УЗ» на ці зауваження реагує, інколи — ні.

«Я сподіваюсь, що ми все ж проведемо детальний «розбір польотів», зокрема, що відбувається та що відбулося з часу призначення команди у травні 2016 року.  Я б хотів, щоб ця фахова дискусія відбулася в січні, бо затягувати далі — неможливо», — наголосив Омелян.

Він пояснив, що після цієї зустрічі буде напрацьовано антикризовий план дій, який повинен зарадити проблемам, які мають з Укрзалізницею не лише влада та уряд, а й звичайні люди, підприємці. Окрім цього, Омелян чітко зазначив, що незадоволений роботою поляка у відомстві. 
 
Проте незважаючи на критичний початок року для пана Балчуна, сьогодні о 22.17 із Київського залізничного вокзалу відправиться у перший рейс потяг-трансформер на Івано-Франківськ.

«Я постійно орієнтую команду на якісний розвиток пасажирських перевезень. Сьогодні ми відправляємо у перший рейс швидкісний поїзд «Нічний експрес» №149 сполученням Київ—Івано-Франківськ. Фішка потягу — у нових вагонах-трансформерах, з яких сформовано його склад», — написав із цього приводу в соціальній мережі керівник Укрзалізниці.
 
Такі вагони-трансформери  унікальні тим, що будуть укомплектовані  меблями, які трансформуються. Відомо, що ці вагони Укрзалізниця отримала наприкінці грудня минулого року. Вони дозволяють перевозити пасажирів як на сидячих місцях, так і на спальних.

За інформацією прес-служби Укрзалізниці, такі ново­введення дозволять суттєво підвищити комфорт перевезень та ефективність використання рухомого складу: «Наприклад, на маршрутах до 500 кілометрів цим рухомим складом можна здійснювати три рейси за добу, у межах 800 кілометрів — 2 рейси. На цьому конкретному рейсі пасажири зекономлять і час у дорозі: замість теперішніх 11+ годин до Івано-Франківська вони витратять менше дев’яти годин».
 
Окрім цього, відомство також прозвітувало про фінансові здобутки минулого року, і стало відомо, що за 2016 рік «Укрзалізниця» отримала доходів у розмірі 78,9 мільярда гривень. Витрати склали 78,6 мільярда у вітчизняній валюті. Залишок грошових коштів на рахунках на кінець 2016 року становив 5,5 мільярда грн.

«Як і розраховували, фінансовий результат ПАТ «Укрзалізниця» за 2016 рік прибутковий — отримано 303 мільйони гривень. Компанія у повному обсязі виконала свої зобов’язання перед державою: за оперативними даними, у 2016 році сплачено 15 мільярдів податків та обов’язкових платежів»,  — повідомив голова правління Укрзалізниці Войцех Балчун. 
 

ЦІКАВО ЗНАТИ

За 2016 рік перевезено 343,4 млн. тонн вантажів і 439 млн. пасажирів. 
Доходи від перевезень у 2016 році становлять 62 млрд. грн.
 
Витрати від перевезень становлять 58,4 млрд. грн., які вдалося зменшити, порівняно із затвердженим планом, на 1,7 млрд. грн. (на 2,8%).
 
Минулого року вдалося також на 1,3 млрд. грн. зменшити витрати на паливо за рахунок зниження закупівельної ціни на дизельне паливо. 
 
Оновлено рухомого складу на суму 2,8 млрд. грн. Модернізовано основних засобів на 2 млрд. грн., у тому числі рухомого складу на 0,9 млрд. грн.
 
Відремонтовано 7 278 локомотивів (56 капітальним ремонтом), понад 30 тис. вантажних вагонів, понад 2 тис. пасажирських вагонів, полагоджено та запущено двоповерховий поїзд марки «Шкода», придбано 1020 піввагонів.