Втомився і впав: через руйнування Шулявського шляхопроводу перевірять всі мости Києва

01.03.2017
Втомився і впав: через руйнування Шулявського шляхопроводу перевірять всі мости Києва

До обiду зруйнованi бетоннi уламки прибрали, розчистивши дорогу для транспорту. (Фото Станіслава СОШНІКОВА.)

У понеділок, 27 лютого, ввечері Київ переполошила звістка — завалився Шулявський міст.
 
Та, як невдовзі з’ясувалося, руйнування виявилися значно скромнішими, ніж повідомляли спочатку: на злощасному мосту обвалився лише один проліт, а точніше його крайня частина — пішохідна консоль.
 
Одразу ж було повністю перекрито рух по аварійній споруді, яка з’єднує вулиці Вадима Гетьмана та Олександра Довженка у бiк Петрiвки. Люди не постраждали, а ось машинам, які ночували на «парковці» під мостом, трохи перепало. 
 
«Рік тому обстеження робили фахівці, були висновки про те, що міст може далі функціонувати. Зараз ми не можемо надати інформацію щодо стану споруди. Після аналізу шляхопроводу можна буде дати точну оцінку, — сказав журналістам мер Віталій Кличко, котрий виїхав одразу ж на місце інциденту, тільки-но дізнався про НП.
 
— Аварійним шляхопровід визнаний не був. З одного боку, він утомився від часу. З іншого — це те, що було порушено норми експлуатації».
 
Варто зазначити, що Шулявський міст збудували у 1968 році й останній раз проводили реконструкцію... близько 30 років тому.
 
Крім того, вже кілька років поспіль не фартовий «більшовицький» міст перебував у аварійному стані й у першу чергу через те, що його бетонні опори зазнали пошкоджень під час пожеж: у вересні 2006 року та у квітні 2007-го, коли горів речовий ринок, що розташувався просто під мостом.
 
Було невелике загоряння й буквально рік тому. Нижню частину шляхопроводу, після численних випробувань вогнем, знизу оповили металевими будівельними риштуваннями й зміцнили підпорками, але то, швидше, були косметичні заходи.
 
Ще в 2013 році спеціалісти, зокрема Олександр Левченко (директор КП «Київавтошляхміст»), забили тривогу — міст фактично треба було повністю реконструювати, але тоді столична влада їх не почула й не наважилася закривати цю важливу розв’язку, адже це призвело б до колосальних заторів і масових невдоволень серед киян.
 
НП на Шулявському мосту спричинило цілу низку моментальних рішучих дій пана Кличка.
 
Очільник столиці наказав перевірити всі мости в Києві та знести незаконні споруди біля них, а також звільнив за незадовільну роботу заступника голови КМДА з питань транспортної інфраструктури Іллю Сагайдака та голову Солом’янської райадміністрації Максима Шкуро за халатне ставлення до вирішення проблем, які накопичились у районі.
 
Учора близько 12-ї години рух по мосту було відновлено, щоправда, з боку руйнування кількість смуг для проїзду скоротили.