«Феррарі» вперше з 2001 року відсвяткувало перемогу на Гран-прі Монако

30.05.2017
«Феррарі» вперше з 2001 року відсвяткувало перемогу на Гран-прі Монако

Після тривалої перерви «Феррарі» знову перемогло у Монте-Карло. (Фото з сайта F1news.ru.)

Попри не надто придатні для швидкісних болідів «Формули-1» умови, саме Гран-прі Монако вважають тим місцем, де прагне здобути перемогу будь-який гонщик, будь-якої стайні, особливо тієї, що входить до числа фаворитів «королівських» перегонів.
 
Вузька й підступна траса Монте-Карло — по суті, найкращий екзаменатор для гонщиків iз чемпіонськими амбіціями.
 
Не випадково ж тут найбільше перемагали справжні генії «Ф-1» — бразилець Айртон Сенна (шість разів), німець Міхаель Шумахер (п’ять перемог) та француз Ален Простом (чотири тріумфи).
 
«Своєю» була траса в Монте-Карло й для чинного наразі чемпіона «Формули-1» Ніко Росберга, котрий, нагадаємо, щойно здобувши титул, завершив кар’єру.
 
У місті, де розташована його резиденція, німецький гонщик тріумфував тричі, включно з роком здобуття чемпіонського титулу.
 
Закономірними в цьому плані ви­глядали очікування запеклої боротьби на цьогорічному Гран-прі Монако між титулованими лідерами двох найсильніших команд пелотону — чотириразовим чемпіоном світу Себастьяном Феттелем з «Феррарі» та володарем трьох «корон», Льюїсом Хемілтоном з «Мерседеса».
 
Утім проблеми, що виникли у британця під час суботнього відбору, не дозволили тому пробитися до заключного етапу кваліфікації (14-й результат), автоматично відсторонивши його від розподілу призових місць.
 
Натомість «поул-позишн», власник якого в Монте-Карло здобуває вагомі шанси на перемогу, розіграли два пілоти «Скудерії». У протистоянні Феттеля та Райкконена несподівано — вперше в сезоні — кваліфікаційний успіх дістався фіну.
 
Після невдачі на попередньому Гран-прі в Барселоні, коли вже на першому колі Кімі через аварію завершив гонку, його бажання реабілітуватися виглядало цілком обґрунтованим.
 
Утім, розпочавши перегони з першого місця, завершити на аналогічній позиції самі перегони фінському гонщику не вдалося. «Не можу сказати, що я почуваюся добре.
 
Це той день, коли можна сказати, що я міг досягти більшого», — у традиційній холодній манері Райкконен зробив підсумок ювілейного, 75-го за ліком, Гран-прі Монако, котре завершилося для нього другим місцем на подіумі.
 
Важко сказати, чи отримав перед гонкою від керівництва «Феррарі» фін якісь настанови, пов’язані з необхідністю слідувати командній тактиці.
 
Утім з минулого досвіду, коли між пілотами «Скудерії» чітко прослідкувався поділ на першого та другого, можна зробити висновок, що минулої неділі в Монте-Карло Райкконену таки довелося поступитися своїми персональними амбіціями на користь колективного успіху.
 
Трохи раніше, ніж партнер по команді, заїхавши до боксів, Кімі дозволив Феттелю — лідеру загальному заліку пілотів — забезпечити необхідний для майбутнього тріумфу «гандикап».
 
А максимум, на який у непростій для обгонів гонці спромігся головний конкурент Себа в боротьбі за чемпіонство — Хемілтон — підсумкове сьоме місце.
 
Відзначимо, що для «Феррарі» цьогорічна перемога в Монте-Карло стала першою з 2001 року, коли за «червоних жеребців» виступав легендарний Міхаель Шумахер. 
 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 6-й етап. Гран-прі Монако. Залікова десятка: 1. Феттель. 2. Райкконен (обидва — «Феррарі») — відставання 3,145 сек. 3. Рікк’ярдо («Ред булл») — +3,745. 4. Боттас («Мерседес») — +5,517. 5. Ферстаппен («Ред булл») — +6,199. 6. Сайнс («Торо россо») — +12,038. 7. Хемілтон («Мерседес») — +15,801. 8. Грожан («Хаас») — +18,150. 9. Масса («Уїльямс») — +19,445. 10. Магнуссен («Хаас») — +21,443.
 
Особистий залік: Феттель — 129, Хемілтон — 104, Боттас — 75, Райкконен — 67, Рікк’ярдо — 52, Ферстаппен — 45, Перес — 34, Сайнс — 25, Масса — 20...
Кубок конструкторів: «Феррарі» — 196, «Мерседес» — 179, «Ред булл» — 97, «Форс Індія» — 53, «Торо россо» — 29, «Уїльямс» — 20, «Хаас» — 14, «Рено» — 14, «Заубер» — 4, «Макларен» — 0.