Скандал на скандалі: черкащани вже називають ремонт мосту через Дніпро гібридною диверсією

25.07.2017
Скандал на скандалі: черкащани вже називають ремонт мосту через Дніпро гібридною диверсією

Анонсований та розпіарений ремонт черкаського мосту через Дніпро, який гучно розпочався 19 червня, помітно затягується та поринає у гучні скандали.
 
І не лише тому, що маса народу, який щодня добирається з лівого берега у Черкаси на роботу, а з правого — до столиці, має купу проблем.
 
А ще й тому, що ці щоденні незручності можуть затягнутися не на чотири місяці, як обіцяли влада та ремонтники, а набагато довше.
 
«А найбільше збурення викликало те, що за мі­сяць «ремонтних робіт» було здійснено лише частковий демонтаж металевої огорожі та укладено лише одну нову плиту... Ані робітників, ані техніки на перекритому мосту не спостерігається. Тож як довго триватиме цей ремонт, уже ніхто сказати не може», — обурюється уродженець Черкащини Микола Томенко, який назвав ремонт найгучнішим скандалом цього року.
 
За словами лідера громадського руху, черкаські ЗМІ провели власне розслідування і з’ясували, що фірма з донецьким корінням, яка виграла тендер, нині, згідно з відповідною судовою ухвалою, перебуває у стадії банкрутства, а тому не має ані людських, ані технічних, ані фінансових ресурсів виконати взяті на себе зобов’язання.
 
Місцева влада, уточнює Микола Томенко, теж почала цікавитись проблемою і провела виїзне засідання, результатом якого стала обіцянка виконавця ремонтних робіт збільшити кількість працюючих робітників на черкаській дамбі, котра є найбільшою в Україні й разом iз мостом сягає довжини приблизно 13-13,5 км, з 3-5 аж до 8.
 
Фірма-виконавець, зазначає Томенко, наразі активно шукає працівників робітничих професій в обласному центрі зайнятості, проте умови й оплата праці зовсім непривабливi для людей.
 
А ще, пояснює, 14 липня до договору внесли відповідні зміни, що дають можливість здійснювати передплату та спільне фінансування з державного та обласного бюджетів, вочевидь для того, щоб хоч якимось чином дати передплату підприємству-банкруту, щоб він міг розпочати роботи.
 
«Вимагаю від уряду, якому підпорядковується Укравтодор, та Генеральної прокуратури втрутитися у цю ситуацію, взяти її під контроль та якнайшвидше скасувати «надзвичайний стан» через обмеження пересування, який де-факто введений у Черкаській області», — заявляє Микола Томенко.
 
Як повідомили «УМ» у Службі автомобільних доріг у Черкаській області, наразі на мосту через Дніпро підрядне підприємство — ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком» — збільшило кількість працівників до 34 осіб та пришвидшило темпи ремонтних робіт.
 
«Ремонтники відфрезерували старе асфальтобетонне покриття на правій стороні мосту та приступили до розбирання захисного та вирівнюючого шару бетону на проїзній частині мосту. Від старого захисного бетонного шару покриття вже очищено три прогони мосту з десяти, або понад 1300 кв. м покриття. Також очищено від сміття та бруду більше 700 кв. м робочої зони мосту», — переконують у Службі автомобільних доріг Черкащини.
 
Ще звітують: «Підрядна організація збільшила кількість техніки, яка працює на мосту, було доставлено навантажувач, дизель-генератор, штроборіз, поливально-мийну машину. Крiм цього, на ремонті мосту задіяно два самоскиди, екскаватор, кран-маніпулятор, зварювальні та газорізальні апарати і завершено фрезирування, демонтаж огородження, залито три залізобетонні плити, а шість прогонів мосту підготовлено до подальших робіт».
 
І наголошують, що днями проводитимуть покриття арматури захисним антикорозійним розчином перед встановленням опалубки, та запевняють, що всі ремонтні роботи по проїзній частині мосту та дамби планують завершити до кінця жовтня нинішнього року.
 
А поки що обурені черкащани називають усе це гібридною диверсією і зізнаються, що після такого ремонту й такими некваліфікованими робітниками тепер більше боятимуться проїжджати через міст, ніж було дотепер.