Найвпливовiшою людиною у розважальній індустрії та мас-медіа стала редакторка Vogue

08.11.2017
Найвпливовiшою людиною у розважальній індустрії та мас-медіа стала редакторка Vogue

Анна Вінтур.

Якщо раніше рушієм прогресу були революції, то нині світ рухає мода.
 
 
Це вкотре підтвердив щорічний рейтинг най­впливовіших людей у розважальній інду­стрії та мас-медіа, який очолила багаторічна редакторка популярного модного журналу Vogue Анна Вінтур, потіснивши у цьо­му списку і співачок Бейонсе та Тейлор Свіфт, і письменницю Джоан Ролінг.
 
 
Загалом до «Списку Forbes» увійшло 15 відомих особистостей. Рейтинг самих учасників формувався на основі прибутків за рік кожної конкретної персони, кількості згадувань її імені в ЗМІ і загального реноме.
 
 
Як пояснила медіа-аналітик Аліса Ендерс, їхній вибір був не випадковим.
 
«Анна Вінтур — найбільш впливова жінка в друкованій пресі, оскiльки Vogue є вершиною смаку і жіночої моди. Вона — втілення комерційного світу моди по обидва боки Атлантики».
 
Анна Вінтур керує американським виданням Vogue з 1988 року і є арт-директором видавничої компанії Conde Nast. У 2008 році вона стала кавалером Ордена Британської імперії.
 
У модельному бізнесі вона давно є прикладом для наслідування. Попри свій поважний вік (хоча по ній і не скажеш), Анна Вінтур є «іконою стилю» для поціновувачів різних етнічних та природних принтів в одязі, які успішно культивує і у своїй роботі, і у власному гардеробі.
 
Якщо кольє — то тільки з великим коштовним камінням, якщо сукня — то яскрава. Цього року в рейтингу Forbes їй вдалося обійти очільницю американської мовної кампанії NBCUniversal Бонні Хаммер. 
 
Утім аналітики стверджують, що перемога дісталася Анні Вінтур лише тому, що до списку не потрапили Шеріл Сандберг із Facebook і Сюзан Войчітскі з Google.
 
Як зазначила Аліса Ендерс, Forbes навмисно відокремив топ-співробітниць цих компаній попри те, що вони є «велетнями рекламної індустрії». Як-то кажуть, це вже різні вагові категорії.