В Криму окупанти відбирають у людей землю та знищують дерева для будівництва траси «Таврида»

10.07.2018
Співробітники «Мінекології» Криму б’ють на сполох: на окупованих землях через будівництво нової автотраси знищено 300 тисяч зелених насаджень! Варвари з країни-агресора повирубували 130 тисяч здорових дерев та понад 120 тисяч кущів різних порід.
 
— Придорожні лісосмуги для Криму вкрай важливі, — пояснив член регіонального штабу ОНФ, президент Кримської академії наук, голова громадської організації «Екологія та світ» Віктор Тарасенко. — Висадка зелених насаджень уздовж траси «Таврида», яка проходить по всій протяжності Криму, — одне з найактуальніших завдань для кримської екології. Такі кліматичні особливості півострова, як снігові замети, піщані та пилові бурі, здатні блокувати рух, легко перевертаючи автомобілі. Зелені насадження необхідні для безпеки автомобілістів та самої траси. 
 
Вiдомо, що ще у 2017 році дозвіл на знищення зелених насаджень отримали два підприємства: Служба автомобільних доріг Криму та АТ «Високоякісні автомобільні дороги».
 
У російському «міністерстві» екології та природних ресурсів Криму обіцяють провести компенсаторне озеленення, однак на відновлення флори та фауни Криму знадобиться понад півстоліття.
 
— Висадка нових зелених насаджень уздовж споруджуваної траси «Таврида» обійдеться у 220 мільйонів рублів (близько 106 мільйонів гривень), — повідомив підконтрольний Кремлю «міністр» екології та природних ресурсів Криму Геннадій Нараїв. — Поки що таких грошей у федеральному бюджеті Російської Федерації немає. Причина в тому, що кошторис із самого спочатку склали невірно. Реальна вартість проекту будівництва траси «Таврида» виявилася у чотири рази більша за ту, яку презентували спочатку.
 
Будівництво згаданої автостради стало черговою показухою, яку затіяли чиновники країни-агресора, не надто переймаючись  згубними наслідками для екології окупованих територій.
 
Прем’єр-міністр РФ Дмитро Медведєв був змушений визнати той факт, що гроші під проект автостради уряд Росії знайшов «не без зусиль».
 
Якщо рік тому чиновники бадьоро відзвітували, що будівництво траси «Таврида» обійдеться у 43 мільярди рублів, то вже через шість місяців з’ясувалося, що йдеться про таку гігантську суму, як 139 мільярдів рублів! Виходить, що подальше озеленення може взагалі не відбутися через те, що під висадку нових дерев та кущів потрібно знайти суму, яка перевищує загальну вартість будівельних робіт.
 
Страждають від показухи окупаційного уряду Криму й жителі півострова, яких через будівництво автотраси виселяють iз рідних домівок. Севастопольці виступили з різкою критикою нового генплану «розвитку» міста, але їх просто не почули.
 
Зате окупаційна влада Севастополя подала сотні судових позовів про позбавлення права власності людей на земельні ділянки у місті на тій підставі, що вони нібито були оформлені нинішніми власниками з порушенням законодавства.
 
Уряд Криму розпорядився вилучити понад тисячу земельних ділянок у різних районах Криму, два житловi будинки, земельну ділянку та нежитлові будівлі в Совхозному, а також чотири земельні ділянки у Кіровському районах. Відповідні розпорядження «про вилучення для державних потреб» оприлюднили на сайті кримського уряду.
 
Кримчани змушені виходити на масові акції протесту та поодинокі пікети проти вилучення їхньої землі, однак єдине, чого вони домоглися досі, — це «профілактичні бесіди» з невдоволеними у ФСБ.
 
Фахівці кримського «Держкомітету» дорожнього господарства стверджують, що питання виплат власникам будинків, будівель та землі «перебуває на особливому контролі», проте до цих пір механізм даної процедури не вироблено.
 
Через бажання чиновників видати бажане за дійсне на даний час загальна готовність федеральної траси «Таврида» становить лише 29 відсотків. Здати дорогу в експлуатацію виявилося неможливим раніше кiнця 2020 року.