Кому потрiбнi «шановнi клiєнти»,

10.10.2018

Добрий день! Пишу вам через ситуацію, що склалася у нас зі стаціонарним телефоном. Проживаю я в м. Полтава, по вул. Героїв Сталінграда, 13.
 
Номер стаціонарного телефону 63-38-02. Із грудня 2017 р. наш будинок відключили від телефонного зв’язку. На наше звернення відповіли, що викрали кабель. Із того часу терміни ремонту все відкладали. Відповідають із ДІКЦ-Contacts.
 
Одного разу написав на а/с 241, м. Київ, але відповідь отримав із Харкова. Від телефону ми не відмовлялися — маємо сліпу родичку, яка не може користуватися мобільним телефоном, але завчила номер нашого телефону і якось його навпомацки набирає кожного дня з надією — а там тиша. Так жодного дня від грудня минулого року наш телефон і не запрацював.
 
Такі ж справи і в наших най­ближчих сусідів. Вони також не відмовлялися від телефону з різних причин. Одного дня подзвонив у квартиру №9 по домофону електрик з Укртелекому, двері йому сусід відчинив, ми чекали з радістю, що нарешті телефон запрацює, але дарма.
 
Чому він приходив — неясно. Потім сусідка  сказала, що в неї телефон запрацював. Але ненадовго, через короткий період знову замовк.
 
Тепер на кожне моє звернення отримую відповідь, що нібито наш телефон не працює з 12 квітня 2018 р. Це мене найбільше обурює, адже телефонного зв’язку немає з грудня 2017 р. і з того часу він ні разу не з’являвся (так само, як і в наших сусідів)! Тепер читаю в газеті, що нас задумали перевести на мобільні телефони за допомогою оператора «ТриМоб».
 
Ось тому-то вся ця морока з кабелем. У мене два мобільні оператори вдома — «Водафон» і «Київстар», то мені ще третього не вистачає?!
 
Якщо компанії невигідно утримувати стаціонарний зв’язок, то їх можна зрозуміти, але не треба брехати споживачам. Так уже скрізь покрали кабель, але ж це не голка в скирті сіна!
 
Невже не можна відшукати тих злодіїв? Вони ж кудись здають той кабель? Можливо, й були випадки викрадення, але ж не такого масового!
 
Люди подейкують, що, можливо, сам Укртелеком зацікавлений у цьому, от і познімали ті кабелі. Напевне, не так-то вони й переймаються негараздами «шановних клієнтів». 
 
Я зберіг усе те листування, що мені надсилали з ДІКЦ-Contacts. Кожного разу вони відтерміновували на місяць ремонт, обіцяючи полагодити то наприкінці травня, то в червні, тепер обіцяють вже у жовтні. Будь ласка, допоможіть розібратися, чи буде в нас стаціонарний телефон чи ні, а якщо буде — то коли? 
С. МАТИШАК
Полтава