Розв'язку на Шулявці пропонують змінити на трирівневу із унікальним реверсним рухом

12:38, 04.06.2017
Розв'язку на Шулявці пропонують змінити на трирівневу із унікальним реверсним рухом

Комп'ютерне моделювання руху на "розв'язці Петрука" (Віктор Петрук)

На сайті Київської міської державної адміністрації з'явилася петиція за зміну проекту реконструкції розв'язки поблизу метро Шулявська у Києві, у якій закликають обрати проект трирівневої розв’язки реконструкції Шулявського шляхопроводу

Інженер Віктор Петрук розробив та випробував за допомогою комп'ютерного моделюванні і тестів із залученням водіїв оригінальний трирівневий комплекс, що допоможе значно підвищити пропускну здатність, зменшити площу розв'язки, уникнути знесення п'ятиповерхового житлового будинку і частини заводу "Більшовик", а також здешевити будівництво.

Проект має одну особливість: на середньому рівні знаходитиметься дорожне кільце, в однону із секторів якого рух авто організують проти годинникової стрілки. Як стверджують експерти, руху по кільці проти годинникової стрілки немає ніде у країнах, де дороги з правобічним рухом.



Активісти створили групу у Facebook "Кияни за розв'язку Петрука на Шулявці", де ведеться обговорення проекту та діляться досвідом учасники реального моделювання руху на кільці реверсного типу.

Сергій Гайдай запевняє, що Микола Поворозник, заступник київського міського голови, із зацікавленням поставився до цього проекту.



Як повідомляла "УМ", питання нагальної реконструкції розвзки на Шулявці постало після того, як 27 лютого відвалився шматок шляхопроводу.

Після цього КМДА розпочала розгляд проектів реконструкції, за результатами розгляду яких було вирішено, що нова розв'язка матиме форму неповної "конюшини", для будівництва якої мають знести будівлю заводу "Більшовик" на розі вул. В. Гетьмана та просп. Перемоги.