Повернення до еліти
Після суперечливої поразки від Девіна Хейні рік тому і втрати ще одного шансу стати абсолютним чемпіоном здавалось, що подальша топкар’єра 36-річного Василя Ломаченка висить на волосині: >>
Четвертий етап чемпіонату відбувся без ексцесів, якщо не вважати таким 35–градусну спеку Бахрейна. Пілоти в болідах почувалися, наче в сауні, зате трасу нарешті не поливав дощ, як на двох попередніх етапах. У таких умовах знову показала свої переваги команда «Браун». Щоправда, цього разу зверхність британської «стайні» не була аж такою очевидною. Суперники підтягуються.
Лідер сезону Дженсон Баттон, почавши гонку з четвертої позиції, обрав правильну тактику із піт–стопами й шинами, вдало позмагався на стартових двох колах, і після перших дозаправок очолив пелотон — надалі справжня боротьба точилася хіба що за другу–третю сходинки подіуму. Сильнішим у цьому змаганні виявився переможець попереднього етапу Себастьян Феттель із «Ред булл». Непоганими можна вважати і результати «Тойоти» (Труллі — третій, Глок — сьомий), але з іншого боку, команда могла виступити ще вдаліше, адже Тімо Глок стартував із «поул–позишн», а надалі сповільнився через невдалі рішення щодо заміни гуми.
Перші очки в сезоні зусиллями Кімі Райкконена набрала команда «Феррарі».
Наступний етап відбудеться 8—10 травня в Барселоні, і від нього можна чекати несподіванок: принаймні команди «Макларен» і «БМВ–Заубер» заанонсували дуже серйозні новації у своїх машинах.
60–й чемпіонат світу з автогонок у класі «Формула–1». 4–й етап. Гран–прі Бахрейну (автодром «Сахір»; 57 кіл, 308,769 км)
Залікова вісімка: 1. Баттон («Браун») — 1:31.48,182.
2. Феттель («Ред булл») — відставання 7,187. 3. Труллі («Тойота») — +9,170. 4. Хемілтон («Макларен») — +22,096. 5. Баррікелло («Браун») — +37,779. 6. Райкконен («Феррарі») — +42,052. 7. Глок («Тойота») — +42,880.
8. Алонсо («Рено») — +52,775.
Загальний залік: Баттон — 31, Баррікелло — 19, Феттель — 18, Труллі — 14,5, Глок — 12, Уеббер («Ред булл») — 9,5, Хемілтон — 9, Алонсо — 5, Хайдфельд (БМВ), Ковалайнен («Макларен») — 4, Росберг («Уїльямс») — 3,5, Райкконен («Феррарі»), Буемі («Торо россо») — 3, Бурде («Торо россо») — 1.
Кубок конструкторів: «Браун» — 50, «Ред булл» — 27,5, «Тойота» — 26,5, «Макларен–Мерседес» — 13, «Рено» — 5, «БМВ–Заубер», «Торо россо» — 4, «Уїльямс» — 3,5, «Феррарі» — 3.
Після суперечливої поразки від Девіна Хейні рік тому і втрати ще одного шансу стати абсолютним чемпіоном здавалось, що подальша топкар’єра 36-річного Василя Ломаченка висить на волосині: >>
«Будь-яка поразка — це не кінець, будь-яка перемога — це не фінальний успіх. Потрібно мати мужність грати, хоч що б там відбувалося», — каже головний тренер «Динамо» Олександр Шовковський. >>
Український півзахисник, 23-річний Артур Мурза, який у березні 2024 року перейшов у російський Муром із Другої ліги, зізнався, що має подвійне громадянство. >>
У поєдинку за пояс Міжнародної боксерської федерації (IBF) у легкій вазі український боксер Василь Ломаченко (18-3, 12 КО) технічним нокаутом переміг колишнього абсолютного чемпіона світу з Австралії Джорджа Камбососа (21-3, 10 КО.) >>
Спортивний журналіст та коментатор Сергій Савелій помер на 69 році життя. >>
Служба безпеки України запобігла терактам, які російське ГРУ планувало провести у Києві на 9 травня. Виконавців затримано «на гарячому». >>