Атестація адміністрації

14.01.2011
Атестація адміністрації

Коли вже в Одеській опері займуться творчістю?

Скидається на те, що в Міністерстві культури нареш­ті усвідомили, що діяльність керівників Одеського театру опери й балету потребує ревізії. Принаймні надію на це дає міністерський наказ, одним із пунктів якого є вимога здійснити атестацію керівного складу. «Таку атестацію, наскільки я пам’ятаю, не проводили з часів існування театру. Тоді як творчий склад атестували нещодавно», — звітує нещодавно призначений генеральний директор опери Надія Бабіч. Атестація розпочалася 8 січня, проте, як виявилося, четверо працівників уникли цієї процедури, оскільки перебувають на лікарняному. Серед них — одіозна Світлана Холденко, заступник генерального директора, якого попередні керівники театру — Сергій Проскурня та Олексій Ботвінов — звинувачували у спробах одноосібно керувати закладом культури, що минулого року мало не призвело до зриву прем’єри опери «Турандот» та спричинило міжнародний скандал через усунення від постановки режисера Крістіана фон Гетца. «На жаль, не всі люди з’явилися — дехто захворів. Світлана Холденко захворіла і не була на атестації. Тому атестацію ми завершимо після виходу їх на роботу», — уточнила Надія Бабіч.

Наразі в опері працюють над наступним приписом із Міністерства культури — привести колективний договір театру відповідно до норм чинного законодавства. За словами Надії Бабіч, основний пункт стосується визначення тривалості творчої відпустки. «Раніше творчому складу надавали відпустку на 45 днів, що суперечить чинному трудовому законодавству, де (зазначено, що відпустка має бути. — Ред.) не більше двох тижнів. Чесно кажучи, цей пункт зводить нанівець наші театральні можливості. Артисти повинні виїжджати на гастролі, брати участь у закордонних проектах», — пояснює Бабіч. Тому в Одеській опері ініціюють зміни до Постанови Кабміну «Про надання творчих відпусток», точніше доповнення документа пунктом, що на творчі відпустки має право і творчо–художній персонал театрально–видовищних підприємств.

Тим часом в опері завершило перевірку Контрольно–ревізійне управління. «Всі документи передано до Управління з боротьби з організованою злочинністю, і зараз, я так розумію, ведеться розслідування, остаточні висновки ми не отримали», — додала Бабіч. У театрі залишається також відкритим питання призначення художнього керівника — закрити вакансію в опері обіцяють до кінця місяця.