Школяр — значить, економний

26.11.2013

Згідно з останнім дослідженням ефективності енергетичних систем країн для їх економічного розвитку, екології та безпеки, Україна посідає останнє місце в Європі. В цілому країна опинилася на 72–му місці зі 105 можливих, опинившись між Ботсваною і Єгиптом. Для того щоб змінити цю сумну статистику, лише впровадження сучасних технологій недостатньо. Потрібно змінювати свідомість людей, впроваджувати екологічне мислення. Ці питання обговорювалися в рамках V Міжнародного інвестиційного бізнес–форуму з енергоефективності та відновлюваної енергетики, який нещодавно відбувся в Києві.

Одним з ефективних методів пропаганди енергоефективності, зокрема, було названо і проект Інституту місцевого розвитку «Енергоефективні школи», який реалізований уже в 55 школах 20 міст України. «Діти — це агенти впливу, які ще не повністю сформували свій світогляд і можуть нести в суспільство головні ідеї про те, що енергозбереження — це патріотично. В умовах обмеженості власних енергоресурсів і залежності від імпортних ресурсів це є економічно вигідно і є основою для сталого розвитку нашої країни», — зазначив виконавчий директор інституту Руслан Тормосов.

Самі школи до участі в цьому проекті поставилися з ентузіазмом. «Ми вже місяць, як у рамках цього проекту почали на уроках впроваджувати курс енергоефективності, — поділився з «УМ» директор столичної школи №90 Володимир Клюй. — Учителі на уроках вигадують задачі на енергоефективність, а самі школярі зацікавилися альтернативними джерелами енергії і вже підготували близько десяти доповідей із презентаціями на цю тему. Така робота має свій ефект — батьки мене запитують, що сталося з дітьми, бо бігають по квартирах і вимикають зайві лампочки». У січні–березні між школами буде оголошено конкурс на звання закладу, який зекономив найбільше енергії.