ПРИКОЛИ про дачу
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Щоб просувати якісь товари на ринку, потрібно їх прорекламувати, а для цього — вивчити й проаналізувати переваги та недоліки. Сьогодні в інтернеті можна знайти чимало аналітичних сайтів, де вам підкажуть, який товар придбати і чому саме.
Один із таких ресурсів — EachNight.com, який пропонує порівняння постільної білизни, матраців та інших предметів для сну, — вирішив набрати команду «експертів», які б на власній шкірі «продегустували» товари для спалень.
Пошуковувачам пропонують 30 днів поспіль брати участь у різних експериментах, пов’язаних із денним сном. У їхні обов’язки входитимуть, власне, денний сон, відеодзвінки до і після сну, щоб задокументувати його перебіг і вплив на фізичний та психологічний стани, а також вивчення всіх позитивних і негативних сторін використання аксесуарів для спання, адже давно доведено, що денний сон — не лише запорука кращій працездатності, а й покращання пам’яті, мотивації дій, продуктивності праці.
«Піддослідні» зазначеного експерименту повинні відповідати певним критеріям: перебувати на самоті під час проведення досліджень упродовж усього місяця, бути не молодшими 18 років, а також добре володіти англійською мовою, щоб детально описати свої відчуття. І за всю цю «роботу» «оглядачам денного сну», як уже охрестили цих працівників матраців і подушок, платитимуть по 1500 доларів. Усім бажаючим варто поквапитися, повідомляють на сайті, адже набір «рецензентів» оголошено лише до кінця травня.
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Заходить мужик в аптеку і щось тихо шепоче на вухо аптекаpю.
Аптекаp (на всю аптеку): >>
Веде чоловік ведмедя по базару. В нього питають:
— Що ти тут робиш? >>
Мaмa каже Вовочці:
— Вовочко, не скачи, a то животик виросте великий. >>
— Слухай, ти як на рибалку вирватись зміг?
— Я їй ванну зробив з піною. >>
Батьки — дітям:
— 4-й клас: «Ти уроки зробив?». >>