Компанія випустила новий рекламний ролик, присвячений модному показу в Шанхаї, який має відбутися сьогодні, 21 листопада.
Але рекламний ролик викликав хвилю обурення, критики і звинувачень у расизмі на адресу компанії. У рекламі китаянка намагається з'їсти китайськими паличками італійську їжу. Але у неї нічого не виходить. А голос за кадром запитує "він занадто великий для тебе?".
У Китаї цю рекламу і, зокрема, дану фразу сприйняли як образу китайської культури, расизм і пропаганду невірних стереотипів. Крім того, аккаунт Dolce&Gabbana в Instagram був зламаний.
На сторінці з'явилося повідомлення про це і вибачення за рекламу. За словами представників модного будинку, нічого, крім поваги до Китаю і його жителів, у Dolce&Gabbana немає.
Як повідомляла "УМ", родина 5-річного хлопчика Ліама Манго, який знявся в скандальній рекламі H&M, була змушена переїхати зі свого будинку через погорози.
Камерний виступ української співачки й авторки пісень Джамали в київському реабілітаційному центрі для захисників, які відновлюються після поранень у зоні ведення бойових дій, — додав їм сил і настрою. >>
Ідентифікувати джерело онкології вчені навчили штучний інтелект. Дослідження свідчать, що цей інструмент здатний встановлювати походження ракових клітин в організмі більш ефективно, ніж лікарі. >>
Першу леді Франції Бріжит Макрон, одягнену в вишукане чорне вбрання, помітили на знімальному майданчику серіалу Netflix «Емілі в Парижі»: вона з’явиться як камео в одній із серій нового сезону. >>