Українські гібриди кукурудзи обігнали за врожайністю конкурентів зі світовою славою

07.11.2017

Окрім знайомства з останніми зразками техніки, насіння та засобів захисту рослин фермери все більше цікавляться не стільки інструментами, скільки практичним досвідом інтенсивного господарювання.
 
Минулого тижня в Києві завершилася Міжнародна виставка ефективних рішень для агробізнесу «АгроКомплекс 2017», яка була сфокусована саме на обміні досвідом сучасного ведення агрогосподарства.
 
Наприклад, як отримати максимальний врожай iз найпопулярніших технічних культур України — кукурудзи та соняшнику — можна було дізнатися на практичному семінарі «Особливості технології вирощування соняшнику та кукурудзи в різних кліматичних зонах України».
 
Різні вихідні умови України ставлять перед аграріями різні завдання в пошуках підвищення врожайності.
 
Теплий клімат степової зони більш сприятливий для гібридів кукурудзи від рaнньостиглої  до середньoпізньої груп стиглoсті, лісостепу — для гібридів кукурудзи від ранньостиглої дo середньостиглої груп, a прохолодне й дощове Полісся у класичному розумінні придатне лише для гібридів культури скоростиглих біoтипів.
 
Гібриди яких світових компаній можуть гарантувати хороший прибуток? Як виявилося, серед 42 експериментальних зразків гібридів кукурудзи, висіяних на полях спеціалізованих господарств, увесь п’єдестал пошани зайняли... українські, лишивши позаду найпрославленіших американських та французьких конкурентів.
 
Так, перше місце за врожайнiстю на демонстраційних посівах серед чотирьох десятків гібридів найпопулярніших у світі брендів посіла кукурудза «Аджамка» (насіння виробництва полтавського ТОВ «Рост Агро»), друге місце — гібрид ДБ Хотин, а третє — РА-240.
 
Згадані гібриди дніпропетровсько-полтавських селекціонерів дали, відповідно, 79, 78,2 та 76 центнерів зерна з гектара. 
 
Для виробників, яких не влаштовують послуги посередників у збуті, в рамках виставки «АгроКомплекс 2017» відбувся також семінар «Як вигідно продати врожай. Інноваційні рішення торгівлі агропродукцією».
 
Спікером його виступив Представник компанії Agroxy Limited iз Великобританії. Семінар виявився досить інформативним, учасники його підтримали жваву дискусію, обговорюючи прогнози ринку зернової продукції, формування ціни на сільськогосподарські культури, співпрацю виробників i трейдерів.
 
Обговорювали також проблеми конкуренції з великими транснаціональними трейдерам, нюанси законодавства та формування вартості продукції, в тому числі пов’язані з переходом великих корпорації до електронного документообороту. 
 
Проект «АгроКомплекс 2017» не тільки продемонстрував досягнення учасників ринку, а й представив широкому загалу інноваційний освітньо-діловий формат виставкового заходу, можливість вирішення практичних аграрних питань.
 
Усього «АгроКомплекс 2017» включав близько 40 івентів, у яких узяли участь представники влади, міжнародні експерти, аграрні компанії та організації, агрономи, представники ЗМІ. Учасниками виставки стали понад 250 компаній iз дванадцяти країн.