Спільна мова фіна та угорської траси

02.08.2005
Спільна мова фіна та угорської траси

Кiмi мчить до перемоги. (Фото РЕЙТЕР.)

      Вочевидь недаремно існує таке поняття, як фінно-угорська єдність, мовна група тощо. Скільки вже разів цього сезону Кімі Райкконен на рівному місці втрачав реальні шанси на перемогу в етапах, а «чорну смугу» зміг перервати лише в Будапешті, де люди спілкуються однією з найскладніших, але трохи близькою Кімі мовою.

      Успіх до гонщика «Макларена» прийшов попри те, що чільну позицію на старті основної гонки вперше в сезоні виборов Міхаель Шумахер, який випередив найближчого переслідувача — Хуана-Пабло Монтойю — на 0,897 секунди. У «стайні» «Феррарі» таке відродження «семиразового» пояснили вдалою гумою від «Бріджстоуна», яку спеціально підготували для автодрому «Хунгароринг». А в умовах спеки температура покриття тут становила 47 градусів.

      Лідер же загального заліку Фернандо Алонсо в Угорщині кваліфікувався лише шостим, після чого в інтерв’ю ЗМІ «погодився», щоб переміг Міхаель, але не Райкконен. У підсумку ж іспанець прогадав — і сам не набрав жодного очка, і фін таки виграв, після чого скоротив відставання на 10 балів. Окремий нюанс 13-го етапу полягає в тому, що Алонсо змушений був під час перегонів заїжджати на міні-ремонт після того, як його зачепила «Тойота» іншого Шумахера — Ральфа. На трасу ж Фернандо повернувся 17-м і особливого «мистецтва обгонів», яким володіли всі попередні чемпіони, не продемонстрував. Його результати – 11-й, відставання — одне коло.

      Після других заїздів на піт-стоп перед тривалий час вів «Макларен», але не фінського гонщика, а колумбійця Пабло Монтойї. Коли ж усе йшло до подвійної перемоги «срібних стріл», у боліда Монтойї, як раніше у Райкконена, «полетіла» трансмісія, і він завершив перегони на 40-му колі. Після цього Кімі вже нічого не стримувало, оскільки Шумахер-старший на кожному колі втрачав ледь не по 2 секунди.

      Після етапу інтрига в чемпіонаті відродилася. Принаймні на думку «макларенців». У цій «стайні» вважають, що для загальної перемоги Райкконена достатньо, аби на шести останніх етапах Алонсо ще двічі залишився без залікових очок, а це реально. Хто там наступний збирається влаштувати іспанцю «випадкову» аварію?

 

ТАБЛО

13-й етап. Гран-прі Угорщини.

Автодром «Хунгароринг».

      Залікова вісімка: 1. Райкконен («Макларен») — 1:37,25,552; 2. М.Шумахер («Феррарі») — + 35,581; 3. Р.Шумахер («Тойота») — 36,129; 4. Труллі («Тойота») — 54,221; 5. Баттон (БАР) — 58,832; 6. Хайдфельд («Уїльямс») — 108,375; 7. Уеббер («Уїльямс») — 1 коло; 8. Фізікелла («Рено») — 1 коло.

      Загальний залік: Алонсо — 87, Райкконен — 61, М. Шумахер — 55, Труллі — 36, Монтойя — 34, Р. Шумахер — 32, Баррікелло — 31, Фізікелла — 30, Хайдфельд — 28, Уеббер — 24...

      Кубок конструкторів: «Рено» — 117, «Макларен» — 105, «Феррарі» — 86, «Тойота» — 68, «Уїльямс» — 52, «Ред булл» — 24, БАР — 20, «Заубер» — 14, «Джордан» — 11, «Мінарді» — 7.