Голка в обмін на відбійний молоток

Голка в обмін на відбійний молоток

Безпритульним «дітям» збанкрутілих шахт так і не допомогли державні кошти. Місяць тому на Луганщині вибухнув скандал навколо коштів, призначених для створення нових робочих місць для працівників вугільної промисловості, які звільняються через ліквідацію шахт. За матеріалами обласного управління МВС прокуратура порушила кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України. Слідство встановило, що протягом 2003 року з Фонду загальнодержавного соціального страхування на випадок безробіття для створення робочих місць на адресу Луганської облдержадміністрації надійшли чималі кошти — 31 мільйон 264 тисячі 400 гривень. Обов'язки та функції замовника зі створення робочих місць місцева влада поклала на державну компанію «Луганськлегінвест».

Суди не завадили прибуткам

Суди не завадили прибуткам

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Останні резонансні події навколо великого підприємства хімічної галузі — сіверськодонецького «Азота» — можуть претендувати на номінацію «Торжество справедливості» у нових політичних умовах української реальності. Насамперед тому, що наприкінці червня цього року Генеральна прокуратура припинила кримінальну справу, порушену для перевірки обставин утворення ЗАТ «Сіверськодонецьке об'єднання «Азот». Розслідування встановило, що в процесі утворення цього підприємства не було порушено закону, оцінку майнового комплексу провели правильно. Більше того, за словами представника «Азоту», Генпрокуратура подала протест на рішення Київського апеляційного суду, який відхилив апеляцію підприємства на рішення Печерського суду Києва, що визнав неправомірним створення ЗАТ. До речі, це рішення «Азот» також оскаржив у Верховному Суді України.

Транспортна «ковдра» на всіх

Транспортна «ковдра» на всіх

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Міністерство транспорту і зв'язку звітувало про перше півріччя своєї роботи. Сьогодні введення в експлуатацію автотрас Київ—Одеса та Київ—Чоп та запровадження швидкісного маршруту Київ—Москва, за словами керівника відомства Євгена Червоненка, є його головними завданнями. Уже до жовтня планується ввести в експлуатацію вищеназвані автотраси. Кредит під забудову автомагістралі Київ—Одеса, наданий банком Deutshe Liver, є досить великим. Звичайно, це мало б бути причиною високооплачуваності користування цією трасою. Але поки що, наголошує міністр, дорога буде для всіх безплатною. Хоча в недалекому майбутньому, спираючись на досвід Чехії, Австрії та інших західних країн, за користування трасою платитимуть лише власники вантажних автомобілів. Оплата не стосуватиметься звичайних громадян. Що ж до швидкісного маршруту Київ—Москва, то він почне працювати вже в серпні. Такий потяг вартістю 365 мільйонів гривень рухатиметься зі швидкістю 200 кілометрів за годину.

Всі статті рубрики